Service app

Met de Landmark/ Facilitor mobile app heeft u alles in één handomdraai geregeld

De landmark app

  • Vergaderruimte reserveren
  • Bezoekers aanmelden
  • Activiteitenprogramma bekijken
  • Menukaart bekijken
  • Storingen melden
  • Communiceren met het Serviceteam

De landmark app

  • Vergaderruimte reserveren
  • Bezoekers aanmelden
  • Activiteitenprogramma bekijken
  • Menukaart bekijken
  • Storingen melden
  • Communiceren met het Serviceteam

De Landmark Service App is een praktische tool voor alle huurders, die eenvoudig op hun telefoon geïnstalleerd kan worden. Via de app kunt u onder andere vergaderruimtes reserveren, bezoekers aanmelden bij de receptie, het activiteitenprogramma inzien of de menukaart raadplegen. Ook is het mogelijk om storingen te melden en informatie uit te wisselen, bijvoorbeeld over gezamenlijke initiatieven. De app fungeert als een belangrijk communicatiemiddel tussen huurders, gasten, het Serviceteam en het gebouw.

Parkeren

Er zijn voldoende parkeerechten beschikbaar op het buitenterrein en in de parkeergarage, met toegang via kentekenherkenning. Parkeerrechten worden toegewezen op basis van huurovereenkomsten. Extra parkeerrechten kunnen tijdelijk worden geboekt tegen een beperkt tarief. Er zijn ook invalideparkeerplaatsen beschikbaar.

Laadpalen

Voor elektrische voertuigen zijn laadpalen aanwezig op het terrein, zodat u altijd eenvoudig kunt opladen.

Fitness

Een fitnessruimte is beschikbaar voor huurders, zodat u tijdens kantooruren kunt werken aan uw vitaliteit en gezondheid.

Gezond, lekker en vers eten geeft energie

Het restaurant op de tweede verdieping biedt een gezonde en gevarieerde menukaart met seizoensgebonden gerechten. Het is een ideale plek om te lunchen, overleggen of even bij te komen. Hier kunnen medewerkers energie opdoen voor een productieve werkdag.
LANDMARK

RESTAURANT

Geïnteresseerd in huren in Landmark?

KANTOORRUIMTE

HUREN

Bel ons

FLEXPLEKKEN

HUREN

Bel ons